Gyakori kérdések
1. Hogyan rendelhetek?
- A rendelés leadásának legegyszerűbb módja, ha a webáruházon keresztül történik a rendelés.
2. Lehet telefonon rendelni?
- Nem.
3. Hol és hogyan regisztrálhatok?
- A vásárláshoz nem szükséges külön regisztráció. A rendelés folyamán tároljuk el a szükséges adatokat.
4. Hogyan adhatom le rendelésem a Webáruházban?
- Termék kiválasztása a baloldali menürendszeren vagy a fenti keresőmezőn keresztül kitallózva. Többszínű terméknél az adott színt a termékfotó alatti színválasztó képre kattintva választhatja ki.
- A kívánt mennyiség megadása és a mellette lévő kosárgombra kattintás. Minden termékhez külön kosárgomb tartozik!
- Ekkor egy összesítő oldalon megtekinthető és módosítható az eddig kosárba került termékek listája. Az oldal jobb felső sarkában lévő 'A kosár tartalma' gomb is ide vezet.
- Számlázási és átvételi adatok helyes és pontos megadása. Személyes átvétel esetén is kitöltendők a szükséges mezők.
- A 'Céges ügyintéző' mezőt csak akkor kérjük kitölteni, ha cég telephelyére kéri a szállítást vagy nem azonos az átvevő és a megrendelést feladó, ennek hiányában nem tudjuk garantálni a sikeres kézbesítést.
- A rendszer a beírt e-mail címre küldi az automatikus visszaigazolást. A 'Megjegyzés' mezőbe írt szöveg 100 karakternyi lehet, kérjük fogalmazzon tömören. Ha a számlázási adatok eltérők a megrendelőétől, a legördülő menüből kiválasztva kitölthetők a szükséges adatok. Ezután kattintson az 'Összesítéshez' gombra.
- Az 'Összesítés' oldalon táblázatos formában láthatók a megrendelésének adatai, melyeket a 'Kosár módosítása' illetve az 'Adatok módosítása' gombra kattintva megváltoztathat.
- A rendelés webes lezárása a 'Megrendelem' gombra kattintással történik. Ezután visszakerül a kezdőoldalra, ahol tovább böngészhet termékeink között.
- Sikeres rendelés esetén e-mailben kap egy automatikus visszaigazolást a rendelésről. Ha a kiválasztott termék nincs az adott pillanatban raktáron, ebben találja meg az adott tétel beszerezhetőségével kapcsolatos további információt.
- További egyeztetés esetén kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot.
5. Hogyan vehetem át a rendelésem?
- Személyes átvétel választása esetén: előre egyeztetett időpontban a Kiadó telephelyén: 2000 Szentendre, Dobogókői út 4. Megközelíthető gépjárművel a 'Kapcsolat' menüpontban megadott útvonalakon, illetve tömegközlekedéssel HÉV Pannóniatelep megállójától gyalog kb. 15 perc, a Volánbusz járataival a Papírgyár megállónál kell leszállni, onnét kb. 8 perc gyaloglással elérhető.
- Kiszállítás esetén futárszolgálat viszi el terméke(ke)t a 'Szállítási adatok' blokkban megadott elérhetőségre. Fontos, hogy az ott feltüntetett adatok pontosak legyenek.
6. Hogyan fizethetek?
- Készpénz: A termék készhez vételekor a pénztárnál vagy a futárnak lehet kifizetni a vételárat.
- Bankkártya: A webáruházban leadott rendeléskor lehetőség van bankkártyás fizetésre is (OTP SimplePay rendszer). Személyes áruátvétel esetén sincs lehetőség helyszíni bankkártyás fizetésre!
7. utalvánnyal fizethetek?
- Nem, utalványt nem fogadunk el.
8. Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?
- Minden sikeres rendelés beérkezése után egy 'Webrendelés: KVWRxx-xxxx (rendelés időpontja)' tárgyú levelet küldünk a rendeléskor megadott e-mail címre. Ez tartalmazza a megrendelt tételeket és a szállítási illetve számlázási adatokat. Bár hatalmas raktárkészletünk van, sajnos előfordulhat, hogy a megrendelt termék nincs az adott pillanatban raktáron, erről tájékoztatást kap a levélben. Ha bármilyen további kérdése merül fel a továbbiakban, erre az automatikus levélre válaszolva, vagy a benne található 'Hivatkozási szám'-ra hivatkozva egyéb csatornákon (telefon/fax/személyesen) felteheti.
9. Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelést visszaigazoló e-mail?
- A visszaigazoló levelet arra a címre küldi a rendszer (pár másodperccel a 'Megrendelem' gombra kattintás után), amit megadott - ha ez a cím érvénytelen, nem fogja megkapni a visszaigazolást. Ettől függetlenül a Kiadó megkapja azt és feldolgozásra kerül. Célszerű ellenőrizni a kéretlen levelek (spam) mappát is. A rendeléseket munkaidőben dolgozzuk fel, ezért előfordulhat, hogy a munkaidőn kívül leadott rendelésekkel csak a következő munkanapon tudunk foglalkozni. Végső esetben érdeklődjön kollégánknál a központi telefonszámunkon: +36-1-666-4000.
10. Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?
- Személyes átvételnél a megrendelt és raktáron lévő termékek azonnal átvehetők nyitvatartási időben a terméket tároló telephelyünkön. Raktáron lévő terméket érvényes és visszaigazolt rendelés esetén, Magyarország területén belül általában 2-5 munkanapon belül, 8-16 óra között a futárszolgálat kiszállítja. Ettől eltérő időpontban történő átvételre kizárólag előzetes egyeztetés esetén van lehetőség! A készleten nem elérhető, de még utánrendelendő tételek szállításáról egyedi információt küldünk.
11. Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
- Belföldi szállítási díjaink: 1 db termék / 1450 Ft + ÁFA (1842 Ft), 2-15 db termék 1630 Ft + ÁFA (2070 Ft), 15 db termék felett 2365 Ft + ÁFA (3004 Ft). Meghatározott értékű (bruttó 50 800 Ft, szállítási díj nélkül) megrendelés felett elengedjük a kiszállítási díjat. Külföldi kiszállítást jelenleg nem tudunk vállalni! Amúgy a kiszállítás díját a visszaigazoló levél is tartalmazza.
12. Lehetőség van-e hitelre vásárolni?
- Nincs.
13. Hogyan tudom utólagosan módosítani a rendelésem?
- A rendelés leadását követően vagy hívja a központi számunkat: +36-1-666-4000 és kérje a rendelésének módosítását vagy e-mailben jelezze módosítási szándékát. A gyorsabb beazonosíthatóság érdekében a visszaigazoló levélben található 'Hivatkozási szám'-ra hivatkozzon.
14. Hogy működik a kereső?
- A jobb felső sarokban lévő keresés mezőbe írja be a keresendő termék nevét vagy kódját vagy színét vagy méretét, és nyomjon entert, vagy kattintson a mező melletti 'Keresés' gombra.
15. Mi az egyediesítés?
- Az Ön egyedi igényeinek megfelelően készítjük el megrendelt termékeit. Bővebb információt erről a 'Szolgáltatásaink' menüpontban talál.
16. Mi az a TopTimer?
- Egy naptárcsalád neve, mely név választása olyan jól sikerült, hogy kreatív díjat kapott, valamint az akkori első kereskedelmi rádióban folytatott reklámkampány hatására – a mai napig is, gyártótól függetlenül – az igényes határidőnaplók gyűjtőnevévé vált.
- A kezdeti hat termékből álló TopTimer naptárcsalád több mint száz típusra bővült. A könyv jellegű termékek között a fehér és chamois papíros, a fényes és matt, a PVC, a PU, valamint a valódi bőrkötéses termékek egyaránt megtalálhatók.
17. Mi az a Saturnus?
- A kilencvenes évek végén SaturnuS gyűrűs kalendárium márkanév alatt a Kiadó vezette be a magyar piacra a világon filofax personal organizer néven ismert, cserélhető lapos gyűrűs naptárcsaládot. Ezen a márkanéven ma negyven különböző méretű (S, M, L) és anyagú (bőr, műbőr, szövet), valamint harmincféle kiegészítő betétlapot forgalmazunk.
- Az évente értékesített komplett gyűrűs kalendáriumok száma meghaladja a negyvenezer darabot, míg a betétlapcsomagok forgalma eléri a százezret.
19. Miért nincs 18. kérdés?
- Tegyen fel újabbakat és lesz. Igyekszünk megválaszolni. :)