Általános szerződési feltételeK
Jelen feltételek vonatkoznak a Kalendart Kiadó Kft. által üzemeltetett www.kalendart.hu honlapon (a továbbiakban honlap) szereplő termékek megrendelésére és szállítására. Adatkezelési tájékoztatónk (GDPR) az ÁSZF Adatkezelés menüpontjából érhető el.
Szállítási feltételek web-áruházból történő rendelés esetén
- A megrendelések feldolgozása és postázása hétköznapokon történik, hétvégén az ügyfélszolgálat szünetel.
- Az áruházban feltüntetett árak a jelenleg érvényes fogyasztói árak, amelyek az ÁFA-t tartalmazzák.
- Webáruházunk automatikus értesítést küld a sikeresen elküldött megrendelésről, de ez nem jelenti azt, hogy a megrendelni kívánt termék készleten van, és az Ön által küldött rendelés teljesíthető. Amennyiben a megrendelt termék nincs raktáron, a Kiadó ezt írásban jelzi a várható szállítási határidővel együtt.
- A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, a rendelési szám megadásával e-mailen van lehetőség.
- A Kalendart Kiadó valamennyi, a honlapon megrendelt kiszállított termékeire 14 napos elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) vonatkozik.
- Minden termék rendeltetésszerű használata esetén cseregaranciát biztosítunk 1 évig. Nem számít garanciális oknak a termék használatából adódó kopás vagy sérülés.
- Amennyiben az egy időben leszállított áruk között véletlenül minőségi hibás termék is van, a Megrendelő erre való hivatkozással nem utasíthatja vissza a kifogástalan termékek átvételét, és tudomásul veszi, hogy osztható szolgáltatásokról van szó, így árleszállítás vagy csereigény csak a kifogásolt árupéldányokra (termékekre) vonatkoztatható.
Az áru átvétele
a.) futárszolgálattal történő szállítás esetén (fizetés készpénzzel a futárnak utánvét esetén vagy bankkártyával a rendeléskor)
- A megrendelt és készleten levő áruk szállítási határideje a megrendelés beérkezésétől számított 2–5 munkanap.
- A szállítás munkanapokon, 8-16 óra között történik.
- Kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol ebben az időtartamban tartózkodik, illetve gondoskodjon arról, hogy a megjelölt helyen megbízottja által a küldemény átadható legyen. Ettől eltérő időpontban történő kiszállítási igényét kérjük, előre jelezze.
- A csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.
- A megrendelt áru kiszállítását a Kiadó által megbízott cég (futár) végzi.
- Utánvétes rendelés esetén a termékek vételárát átvételkor, a futárnak, készpénzben kérjük kifizetni.
- Csomagolási költséget nem számolunk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli:
- bruttó 50.800 Ft alatti megrendelés esetén
1 db termék / 1450 Ft + ÁFA (1842 Ft), 2-15 db termék 1630 Ft + ÁFA (2070 Ft), 15 db termék felett 2365 Ft + ÁFA (3004 Ft)
szállítási költséget számítunk fel - bruttó 50.800 Ft feletti megrendelés esetén szállítási költséget nem számítunk fel
- A szállítási feltételek Magyarország területére vonatkoznak. Külföldre történő szállítás esetén kérjük, lépjen velünk kapcsolatba.
b.) személyesen, telephelyünkön (fizetés rendeléskor bankkártyával vagy a helyszínen készpénzzel)
- Az Ön által megrendelt árut munkatársunkkal történt átvételi időpont egyeztetés után, személyesen veheti át szentendrei telephelyünkön. Kérjük, hivatkozzon a megrendelési számra.
- A megrendelt, és át nem vett rendeléseket az átvételi értesítést követő 14 nap után a rendszerünkből töröljük.
Adatkezelés
- Cégünk az adatok kezelését a jelenleg hatályos Adatvédelmi Törvénynek megfelelően végzi.
- Az adatkezelési tájékoztatónk (GDPR) ezen a linken keresztül tekinthető meg.
Adattovábbítás bankkártyás fizetés esetén
Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Kalendart Grafikai és Nyomdaipari Kft. (2000 Szentendre, Dobogókői út) adatkezelő által a https://kalendart.hu webáruház felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére.
Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
- A leadott rendelés végösszege
- A leadott rendelés egyedi azonosítója
- Vevő email címe
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:
http://simplepay.hu/vasarlo-aff
Vitás kérdések rendezése
- A Felek a szerződési kötelezettségeik teljesítése során kötelesek kölcsönösen együttműködni, esetleges vitás kérdésekben megegyezésre törekedni. Az esetleges jogviták peren kívüli rendezésére törekedve, minőségi kérdések eldöntésére a Felek közösen választott szakértőt kérhetnek fel az IM nyilvántartásából a költségek megosztása mellett. Jogvitáik bírósági úton való eldöntésére a Felek a Pesti Központi Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.
- Jelen szerződés egyes részeinek érvénytelensége esetén a fennmaradó részek változatlanul érvényesek.